Pristatymo ir grąžinimo sąlygos

Elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes pristatome į artimiausią paštomatą Lietuvoje per 1-3 darbo dienas po Jūsų apmokėjimo ir pinigų įskaitymo į MB „Kaip kam“ sąskaitą.

Pristatymo kainos

Pristatymo būdas Pristatymo mokestis
 
Atsiėmimas LP Express 24 terminaluose 3 €
Atsiėmimas DPD pickup terminaluose 3 €
Atsiėmimas Omniva terminaluose 3 €

Didesnių užsakymų pristatymą deriname individualiai. Vilniuje ir Trakų rajone, kai kuriuos užsakymus pristatysime patys.   

Prekių atsiėmimas iš LP Express 24 terminalų

Tai patogu, nes pasiimti prekę iš LP Express 24 terminalo galite bet kuriuo paros metu bet kurią savaitės dieną. Apie pristatytą siuntą Jūs būsite informuotas SMS žinute, kurioje bus nurodyti PIN kodai, su kuriais galėsi atsiimti savo siuntą.

Prekių atsiėmimas iš DPD pickup terminalų

Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup siuntų taške ar terminale. DPD Pickup siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę. Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti.Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.

Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.

SVARBU!  Pristatymo išlaidos į elektroninėje parduotuvėje nurodytą prekės kainą nėra įskaičiuotos.
Prekių pristatymo suma bus pridėta prie prekių krepšelio vertės.

Prekių atsiėmimas

Priimdami pristatytas prekes, patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Galimi siuntos pakuotės pažeidimai gali būti tokie kaip nenaturalūs pakuotės įlinkimai, įplyšimai, gilūs įdubimai, įdūrimai, sugniuždyti pakuotės kampai, sudrėkusi pakuotė ar likusios išdžiūvusios drėgmės žymės, bet kokie kiti nekokybiškos pakuotės požymiai. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas, tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.

Prekių grąžinimas ir pakeitimas

Kai pirkėjas atsisako priimti nebrokuotas pristatytas prekes, jis privalo apmokėti prekės grąžinimo mums pristatymo išlaidas. Jei turite pageidavimų ar pastabų dėl prekių  pristatymo paslaugų – prašome kreiptis el.paštu labas@kaipkam.lt arba tel.: 860101685.